Utmanad!

Har blivit utmanad av solochmoln...

Tre saker...

♥ Tre jobb jag har haft:
Vikarie på förskola. Trädgårdsarbetare. Kassörska/butiksbiträde på ICA.
♥ Tre platser jag har bott på:
En liten by i Värmland, New York (au pair) och Göteborg.
♥ Tre saker jag gillar att se på TV:
One tree hill, Las Vegas och "fredagsunderhållning" som Let´s dance, Så ska det låta osv.
♥ Tre favoriträtter:
Kebabrulle, panerad kycklingfilé, pannkakor med sylt och grädde!
♥ Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
Thailand (för att jag aldrig varit där och så gäääärna vill ha sol just nu) Kenya (längtar tillbaka till det äventyret) och Skottland. (har alltid velat åka dit)


Jag orkar inte utmana nån just nu, men ska försöka ta tag i det senare;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0