Dag 76.

Frukost: Två joggabullar m. minilätta, ost, chorizo & avokado. Ett äpple. 400 kcal.
Lunch: Blåbärssmoothie & en skiva rågbröd m. keso, chorizo & avokado. 350 kcal.
Middag: Makaroner med lättfalukorv & ketchup. En halv skiva rågbröd m. keso. 625 kcal.
Kvällsmys: En kopp varm choklad & fruktsallad. 200 kcal.

En timmes promenad & gym. -450 kcal.

Summa: 1125 kcal.




Dagens frukost


Gårdagens frukost- Powergröt


Matslådsfixande häromdagen- Pastagratäng m. kyckling & spenat.




Nu ska jag städa lägenheten.

* Plocka undan alla smågrejer
* Diska, torka av diskbänken & spisen
* Torka av bordet
* Torka av byråer, hyllor & badrum
* Skaka mattor & dukar
* Dammsuga
* Skura

Sen får det bli en frisk prommis i vårsolen:)

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej! Tack för titten inne hos mig :)

Ja det är så svårt detta med sötsuget...usch skit jobbigt.

Men men nu är det helg igen och jag vet att jag kommer att käka godis,så kommer att ta nya friska tag på måndag......igen.

2009-03-26 @ 23:38:31
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0