Dag 74.

Frukost: Fiberhavregrynsgröt m. torkad frukt, pumpafrön, kanel & lättmjölk. En miniciabatta m. minilätta & ost. 300 kcal.
Lunch: Spagetti med köttfärssås, en morot & en apelsin. 500 kcal.
Middag: Blodpudding m. hallonsylt, kesella & blåbär. En kopp varm choklad. 900 kcal.

Summa:
1700 kcal.

Hade ett spinningpass inbokat på eftermiddagen, men hade sån fruktansvärd träningsvärk i ben & rygg så det gick helt enkelt inte. Hade egentligen tänkt ta min vilodag imorgon, men tog den alltså idag istället.
Vilket behövdes, skönt att få vila upp sig och köra järnet imorgon istället;)

Kommentarer
Postat av: solochmoln

Du ska veta vad glad jag blev åt din kommentar i min blogg, kul att du blir glad av den :) Jag hade aldrig lyckats hålla motivationen uppe så pass länge utan alla ni som läser min blogg och era bloggar! Det är där jag hämtar min motivation! Ha en riktigt bra dag. kram!

2009-03-25 @ 08:03:49
URL: http://solochmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0