Dag 70.

Frukost: Yoghurt m. musli & dadlar. En macka m. minilätta & ost. 300 kcal.
Lunch: Wokgrönsaker m. bacon, mini creme fraiche & salsa. En apelsin. 300 kcal.
Middag: Grillad kyckling m. lätt potatissallad & ketchup. En grov fralla m. minilätta & ost. 600 kcal.
Kvällsmys: Chokladbollssmet, lite chips & lussebullar. 500 kcal.

Ett skivstångspass & 30 min crosstrainer på gymmet. -400 kcal.

Summa:
1300 kcal.

Älskar fredagar. Även om jag denna känner att jag hela tiden är sugen på nåt- men blir liksom inte mättad! Får inte in den rätta smaken, och istället blir det att jag bara äter en massa. Dumt det!

Känner inte som att jag håller på med en viktnedgång längre.
Jag försöker äta nyttigt, tränar 6 dagar i veckan och ÄLSKAR det, men är inte sådär jättenoga matmässigt.
Äter tills jag är mätt och unnar mig grejer liksom... Det känns jättebra, men skulle ändå vilja att resultat kom lite snabbare, och då gäller det ju att få ned matintaget lite till.

HAR märkt lite till skillnad med måttbandet: är nu nere på:

Höfter: 91 cm. (-3 cm)
Midja: 71 cm. (-1 cm)
Höger lår: 62 cm. (-1cm)
Vänster lår: 60 cm. (-1 cm)

Totalt innebär detta:

Höfter: -6 cm.
Vänster lår: -7 cm.
Höger lår: -7 cm.
Midja: -6 cm.

Det känns inte så mycket när jag ser det såhär... Och det har gått hela 70 dagar!
Men samtidigt vet jag ju att en LÅNGSAM viktnedgång är en hållbar och hälsosam viktnedgång, så jag borde inte klaga.
Sen lever jag ändå roligt liksom- äter det mesta, en massa sötsaker & går ut och festar, så vad förväntar jag mig?
Vill jag att det ska gå snabbare får jag ta bort dessa privilegier, och för detta krävs ENORM karaktär.
Hmm, orkar jag verkligen det?!


Kommentarer
Postat av: solochmoln

Du har ju förlorat hela 26 cm och det bara på höfter, lår och midja. Det lär ju ha försvunnit mycket mer på hela kroppen. och detta på BARA(!) 70 dagar! Kanonbra jobbat! Och som sagt, långsam viktnedgång är det bästa :)

2009-03-20 @ 22:34:17
URL: http://solochmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0