Dag 67.

Frukost: Fyra grova smörgåsar m. minilätta & ost. 400 kcal.
Lunch: Grekiska biffar m. svamprisotto. Ett äpple. 400 kcal.
Middag: Gratinerad kycklingfilé i filodeg m. chilicreme fraiche & sallad. 1000 kcal.

Spinning. -450 kcal.

Summa:
1350 kcal.

Har haft svårt att finna inspirationen till att äta de små portionerna denna vecka.
Det gick fint i helgen, men nu tar det emot igen. Fruktar hungern liksom, och känner det där svåra suget efter att man ätit.
Låter det rida ut, så att jag kan ta nya tag när inspirationen infinner sig igen!
Förhoppningsvis gör den det redan imorgon:)

Det svåra är när det blir mackor till frulle- det mättar liksom inte så bra.
Har haft slut på mjölk & yoghurt ett par dar nu, och jag AVSKYR gröt utan mjölk. Men det får nog bli det imorrn ändå, för att komma på rätt köl igen.

Gröt till frukost, mer grönsaker till luncherna och mitt största problem - mindre middagar!
Vi diskuterade det där i skolan, och det är nog för att det går för lång tid mellan mitt lunchmål och mitt kvällsmål. Äter ju lunch i skolan kl tolv, sen inte middag förräns sju, åtta på kvällen nån gång. Utan nåt emellan, då kastar man liksom i sig maten sen. Dumt!
Borde jag kanske införa mellanmål?
Men jag har så svårt att äta när jag inte är hungrig, så det känns bara dumt att tvinga sig till ett extramål...
Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0