Dag 64.

Lunch: Räksallad m. rhode island. En halv hasselnötslatte & en kanelbulle. 700 kcal.
Middag: Färsk pasta m. chorizo, mozzarella & avokado. 350 kcal.
Kvällsmys: Popcorn, en fullkornssemla & lite mörk choklad. 750 kcal.

45 min promenad. -200 kcal.

Summa: 1600 kcal.

Efter en enormt rolig utekväll sov jag hos HETASTE killen nånsin. Tror ALDRIG så många killar raggat på mig på en och samma kväll förr. Säger raggdrottningen i egen hög person:P
STOR boost för självförtroendet;)

Efter att ha haft några dåliga självförtroendedagar gällande kroppen ser jag den nu i ett helt nytt ljus, weeeeeeei!
HATAR spegeln på Friskis&Svettis, så den ska nu undvikas:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0