Dag 61.

Frukost: Tre lätta miniscones m. minilätta, ost & avokado. 300 kcal.
Lunch: Stekta grönsaker m. kidneybönor & vegetariskt kebabkött. Ett äpple. 400 kcal.
Middag: Fullkornspannkakor m. sylt & grädde. En macka, ett äpple & en sharon. 950 kcal.

Spinningpass -400 kcal.

Summa:
1250 kcal.

Var sjukt hungrig efter spinningen. Kroppen bara skrek efter energi!
Mätte mig igår, har varken ökat eller minskat.
Har ju ätit bättre än jag gör "i vanliga fall", eller när jag är i viktbalans, men det som stört min minskning är troligtvis allt godis, tårt & chipsätande under helgerna.
Så no more of that!
Vill ju få ännu lite mer resultat, så nu blir det till att ta i med hårdhandskarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0