Dag 60.

Det har gått nästan en vecka sen senast jag skrev.
Har helt enkelt inte haft tid- har flyttar och sen varit i min hemby hos föräldrarna pga begravning.
Har inte brytt mig i princip alls om maten, har försökt äta med förnuft men inte "bantarmässigt". Har blivit äckligt mycket godis, chips och liknande de senaste två veckorna, vilket jag inte trivs med!
När jag inte "fick" äta sånt klarade jag mig utmärkt med glass, keselladesserter och fettsnåla kakor. Men nu bara VRÄKER jag i mig eftersom jag får!
Så jag funderar på att sluta med det igen!
Med lösgodiset och chipset!
Choklad klarar jag mig inte utan:P

Igår var en bra dag, även om jag inte orkar skriva ner den.
Åt hyfsat nyttigt och var ute och sprang!
Idag blev också en skön dag, har inte tänkt så mycket på kaloriinnehållet utan gått på känn, och det har funkat fint! Man blir så begränsad annars, och utesluter även nyttiga produkter har jag märkt.


Frukost: Två lätta scones m. minilätta & ost. 300 kcal.
Lunch: Köttfärslimpa m. broccoli & brunsås. Ett äpple. 250 kcal.
Mellis: En scone m. minilätta & ost. 120 kcal.
Middag: Tonfiskröra m. grönsaker & matvete. Fruktsallad. 600 kcal.

En timmes promenad & 75 min skivstång kondition. - 700 kcal.

Summa: 
570 kcal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0