Utmanad!

Utmanad!!

Har blivit utmanad av solochmoln!!


Vilken mat äter du ofta?
Jag ÄLSKAR kyckling. Kycklingfilé, kycklingwok m. nudlar, grillad kyckling m. potatissallad, kycklingkebab, kycklingsallad. KYCKLING helt enkelt;) Basvaror i kylen/frysen är: Keso, ägg, smör, filmjölk, mjölk, wokgrönsaker, blomkål, broccoli, kesella, frysta bär, sylt, gurka, tomat & sallad. I skafferiet: Havregryn, nudlar, mjöl, kakao, sötningsmedel, majs, krossade tomater & bakpulver.

Måste också få tillägga att jag nog inte skulle överleva utan GLASS! Det är det absoluuuut bästa! Vaniljglass som man kan röra ner en massa godsaker i, exempelvis brownies, kakdeg, pepparkakor, kokos, jordnötssmör & massa chokladsås. MUMS;)

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Beror på...

Var sitter du helst när du bloggar?
Antingen ligger jag på magen i sängen, eller sitter med datorn i knät i min sköna soffa:)

Köper du ofta Triss?
Nej, men jag skulle väldigt gärna göra. Köper man aldrig vinner man ju heller aldrig!

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

När jag var i USA. Tveklöst! New York är fantastiskt!!!!

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
3:an, 4:an & 5:an. Men mest dvdboxar:)


Regler för utmaningen:
Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar:

Mollys hälsoblogg

Mitt liv som viktväktare

Anna Marias matblogg

Hallonpajens viktblogg

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej!

Jag ska ta itu med denna utmaning så fort jag hinner;)

Kanske kan bli inatt:)

2009-02-03 @ 18:29:19
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0