Mätning!

Har mätt mig nu på morgonen.
Var nervös, för förra veckan hade det ju inte hänt nåt alls! Men nu hade det det:D
Liiiite iaf:) Jag vet inte hur många centimetrar som är "normalt" att gå ner i veckan heller?
I vissa bloggar jag läser skriver de att de minskat ca. 2 cm på en månad, och då måste det ju vara skitbra
att göra det på en vecka? Fast det beror säkert på att det är första månaden, blir nog sämre efter ett tag:P


Midja: 72 cm. (-1 cm)
Höfter: 94 cm. (-1 cm)
Vänster lår: 61 cm. (-2 cm)
Höger lår: 63 cm. (-2 cm)

Detta innebär att jag TOTALT minskat:
Midjan: -5 cm.
Höfter: -3 cm.
Vänster lår: -6 cm.
Höger lår: -6 cm.

Det känns inte som så mycket när jag nu tittar på det på siffror, men det känns i kroppen! Sen vill jag verkligen ha en våg nu, för att kunna kolla in resultaten där!
Egentligen skulle jag ju ha haft en från början, men jag var så rädd att jag inte skulle gå ner i vikt. Och då skulle jag bara vara så fruktansvärt medveten om hur mycket jag faktiskt vägde!
Men nu känns det mer som en sporre att fortsätta vara duktig:)

Kommentarer
Postat av: solochmoln

Vilka kanonresulutat! Grattis:D Ibland är det ju faktiskt bättre att lite på måttbandet än på vågen.. Den visar ju vad som verkligen händer! :D

2009-02-07 @ 13:21:12
URL: http://solochmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0