Dag 48.

Frukost: Två knäcke m. keso, Kalles randiga & äggvita. Kesella m. Weetabix, kanel & sötningsmedel. 250 kcal.
Lunch: Två Polar Extrem m. minilätta & ost. Ett äpple. 250 kcal.
Middag: Tre tortillas m. kycklingfilé, sallad, minicreme fraiche, salsa & nötter. Ett äpple & en skål frysta bananer m. kesella & kanel. 1000 kcal.

30 min gym- styrka. En timmes spinningpass. -500 kcal.

Summa: 1000 kcal.

Hela sjukt så mycket man kan äta på en gång egentligen?
På kvällen kan jag äta hur mycket som helst. Vilket jag gillar, absolut! Men det blir ju lätt lite för mycket ibland:P
Men idag var jag VRÅLHUNGRIG efter spinningen, och behövde lite extra energi;)

Har så ont i magen så det är inte sant. Har haft det hela veckan nu. Nästan i två veckor, började med illamående förra helgen, USCH! Vill inte ha mer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0