Dag 39.

Frukost: Tre hembakade brödskivor m. minilätta. 300 kcal.
Fika: Kardemummabulle m. mandel. 250 kcal.
Middag: Kinabuffé. 500 kcal.
Kvällsmys: En liten lösgodispåse. 50 g Marabou frukt&mandel. Nacho-chips. 1250 kcal.

En timme promenad. -300 kcal.

Summa:
2000 kcal.

Jag struntade i allt vad viktminskning hette just denna lördag!
Träffade familjen för första gången på en och en halv månad, och vi både fikade, var ute och åt middag
och hade myskväll. Sov över hos brorsan, och hade hur mysigt som helst, så det var värt det!
Värt att dokumentera är dock att godiset som jag varit så himla sugen på inte alls smakade speciellt gott.
Så nu kan jag, till slut, konstatera att jag är en glass&efterrättsmänniska:)
Lättsaltade chips är la inte helt fel heller, men inget går upp mot glass & bullar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0