Dag 37.

Frukost: Tre hembakade brödskivor m. minilätta, ost & ägg. 350 kcal.
Lunchfika: Ost&skinkbaguette & toscakaka på kafé. 700 kcal.
Middag: Räksallad m. riktiga räkor, 3% dressing & baguette m. ost. 900 kcal.
Kvällis: Varm choklad. 130 kcal.

Gym. -500 kcal.

Summa:
1580 kcal.

Svårt att hålla kalorierna nere när man äter ute, men vi firade faktiskt en födelsedag, och jag tror ändå inte något kommer hända den här veckan. Har varit helt OK duktig, men ätit STORA middagar varje kväll, vilket nog sätter käppar i hjulen för mig. Men ibland bara är det så, jag tror för min del det är för att jag börjat gymma igen, då blir man liksom aldrig mätt.
En vanesak. Nästa vecka ska jag ta nya tag:)

Var inne i en provhytt idag, och jag gillade faktiskt min kropp. Tro det eller ej:)

Kommentarer
Postat av: solochmoln

Det har säkert hänt något trots stora middagar! Du har ju legat bra i kcal intag varje dag :)

2009-02-12 @ 21:55:09
URL: http://solochmoln.blogg.se/
Postat av: solochmoln

Glömde ju att säga: din keselladessert låter helt underbar, tack för tipset! Den ska jag testa nån dag! kram

2009-02-12 @ 22:12:54
URL: http://solochmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0