Dag 36.

Frukost: En grov fralla m. minilätta & ost. En hembakad brödskiva m. detsamma. Ett äpple. 300 kcal.
Lunch: Dinkelpannkakor m. kanelsirap. Lite keso. Två morötter. 400 kcal.
Middag: Nudlar m. wokgrönsaker & fläskfilé. 450 kcal.
Mysis: En kopp varm choklad på minimjölk. 100 kcal.

50 min promenad. -250 kcal.

Summa: 1000 kcal.

Har märkt av att när man äter sött till lunch/middag blir man verkligen sötsugen även EFTERÅT!
Men har gått och varit småsugen hela veckan nu, vet inte vad det är... Jobbigt!
Egentligen skulle jag bara vilja gå det ur systemet, ni vet- bara köpa den där sabla godispåsen så jag slipper drömma om den!
Imorrn ska jag på fika med en kompis som fyller år, ska dock dit direkt efter gymmet så jag kommer nog vara mer hungrig än sugen. Förhoppningsvis:P

Kommentarer
Postat av: solochmoln

Hu! Det är svårt när sötsuget sätter in!

Konditionen är något jag jobbat upp och det är väl därför jag tränar ganska länge... Jag får en sådan kick av träningen så jag pressar mig lite mer varje gång :) Dessutom är riktigt bra musik i öronen ett måste :D Vad tränar du för nåt?

2009-02-11 @ 21:05:46
URL: http://solochmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0