Dag 33.

Frukost: 2.5 skivor hembakat bröd m. minilätta, ost & keso. 300 kcal.
Lunch: 6 knäckebrödsskivor m. keso, fruktsallad & massa dadlar. Kräktes. Tre mackor m. minilätta & ost. 400 kcal.
Middag: Nudlar m. wokgrönsaker & fläskfilé. 450 kcal.
Kvällsmys: Äggvitechokladmousse m. havregryn & pärlsocker. Miniskål m. kesella & frysta bär. Lite mandelmassa. 350 kcal.

30 min cross-trainer, 30 min jogging. -500 kcal.

Summa: 1000 kcal.



Jag hade egentligen tänkt åka till gymmet och träna idag, men har fortfarande en grym träningsvärk sen i fredags så det får nog va. Har förhoppningsvis (om det inte blir nåt grupparbete inbokat) sovmorgon imorrn, så åker in innan skolan då!
Istället får det nog bli antingen en promenad eller en joggingrunda idag.
Har ju snöat de senaste dagarna, och då blir det dock svårt att springa... Men vi får se:)

__________________________________________________________________________

Det blev springande för mig, skönt:)
Lunchen blev inget vidare, jag AVSKYR mig själv när jag kräks! Bestämmer varje gång att jag aldrig ska göra det igen, men samtidigt, när den där speciella känslan av att ha överätit kommer, kan jag inte hejda mig. Inte för att jag bryr mig om kalorierna just då, utan för att jag hatar känslan... Det är inte OFTA jag kräks, verkligen inte. En gång i veckan i snitt liksom, men ändå... Jag vill ALDRIG göra det!!!

Nåja.... Jag är GRYMT sugen på godis just nu! Så sugen att det lutar åt att knalla ner till affären för att köpa hem lite:P
En bra film och myskläder, åååååååååååååååh! Jag vill!!!!!
Har inte ätit godis på mer än en månad, så det skulle vara så gott! Samtidigt ligger kalorierna på en skapligt bra nivå just nu, så om jag äter min nudelwok som planerat ikväll blir det ju en bra dag! Kluven!

___________________________________________________________________________

Blev inget godis, får väl vara glad för det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0