Dag 31.

Frukost: Två hembakade brödskivor m. minilätta & ost. 250 kcal.
Lunch: Grönsakswok m. vegetariskt kebabkött, minicreme fraiche, salsa & fetaost. Två knäcke m. keso mini & en liten skål keso m. hallonsylt. 500 kcal.
Middag: Kesoplättar m. äpple, kardemumma, kanel & sirap. 500 kcal.
Kvällsmys: Kesella m. frysta bär, sötningsmedel & vaniljsocker. 400 kcal.

Träning på gym, -500 kcal.

Summa:
1150 kcal.

Körde provträning på Friskis & Svettis idag, jääääääääsiken så skönt det var:D
Ska köpa kort på söndag!!!

Tror att jag ätit lite för mycket kolhydrater och fibrer den senaste veckan. Magen har inte alls mått bra, har känt mig uppblåst och halvt förstoppad. Så läste jag idag att man inte bör äta mer än 1-2 msk linfrön per dag!!!!!
Oj oj, däri låg nog felet! Har ju käkat både linfrön och fibrex i min musli, + massor av mitt hembakade bröd som KRYLLAR AV FIBRER!!! Så nu ska jag ta det lite lugnt med linfröna...
Har känts bättre idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0