Dag 29.

Frukost: Lättfil m. 30 g fiberhavregryn, linfrön, fibrex, russin, dadlar & en halv banan. 300 kcal.
Lunch: Vegetarisk lasagne, broccoli & en apelsin. 300 kcal.
Middag: Potatis&purjolökssoppa, 5 skivor hembakat bröd m. minilätta & ost. En apelsin. 900 kcal.

35 min promenad från skolan. 20 min cross-trainer. -300 kcal.

Summa:
1200 kcal.

Visste redan innan jag började äta mackorna att jag inte skulle kunna sluta. Det är ju så SABLA GOTT med hembakat bröd!!!!!!!!!! Men så var jag jäääkligt hungrig också!
Dumt, jag vet! Men jag tror det beror lite på den vegetariska maten, det mättar liksom inte lika bra som allt proteinrikt kött! Ofta man äter 5 kycklingfiléer liksom?! Men samma kalorimängd för en som för en macka med pålägg. Galet!

Undrar om det kommer bli några minskade centimetrar denna vecka?
Jag hoppas verkligen det! Det känns rätt bra, fast ändå så vet jag inte? Har ju ätit STORA om än skapligt nyttiga middagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0