Dag 28.

Laddade upp lite matbilder, har inte blivit av förrns nu. Har fler, men jag hinner inte för tillfället då jag måste plugga:(


Frukost:
Två hembakade brödskivor m. minilätta & ost. Ett äpple. 300 kcal.
Lunch: Vegetarisk hemmagjord sushi. Ett päron. 300 kcal.
Middag: Vegetariskt kebabkött m. keso, paprika, tomater, hembakat bröd m. minilätta, ost. 5 små dadlar. 800 kcal.

15 min promenad från bussen, 25 min från skolan, 20 min till affären. = 1 timmes promenad. -300 kcal.

Summa:
1100 kcal.

Trodde det skulle bli mer så mycket som jag åt till middag, hehe.
Är sååå gott med hembakat bröd, när smöret och ostskivorna liksom smäääälter och smakar underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0